آموزشی برنامه نویسی

ساخت وبلاگ

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, دی ۲۹ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت پاناسونیک در زمینه‌های تصویری مرتبط با دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فناوری به حساب می‌آید. این شرکت بیش از یک سال پیش از اسمارت‌فون CM1‌ پرده برداشت که دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی آن فراتر از تمامی دوربین‌های موبایلی بود این شرکت قرار است فردا نسخه مشابه بدون قابلیت تماسی از این گوشی را به نام CM10 ارائه کند

دوربین جدید پاناسونیک، CM10، که قرار است فردا در نمایشگاه +CP در ژاپن رونمایی می‌شود در حقیقت نسخه بدون قابلیت تماس اسمارت‌فون CM1 است که سال گذشته با دوربین دارای سنسور 1 اینچی معرفی شد. در مورد جزئیات این دوربین اطلاعات چندانی در این لحظه در دست نیست اما آنگونه که از تصاویر دستگاه می‌توان مشاهده کرد در این مدل از یک لنز با گشودگی f/2.8 استفاده شده است.

دوربین جدید CM10 پاناسونیک

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:49

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, دی ۲۹ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

خانواده پرچمداران سری P اسمارت‌فون‌های هواوی تا چندی دیگر شاهد حضور جدیدترین مدل این سری یعنی P9 است اما آنگونه که امروز مشخص شده این سری نه یک یا دو مدل بلکه چهار مدل مختلف را در بر می‌گیرد که در مشخصاتی همچون سایز صفحه‌نمایش و برخی دیگر از نکات مهم با هم تفاوت‌های دارند. بعضی از این مدل‌ها از هم اینک در برخی تست‌های سخت‌افزاری دیده می‌شوند.

بر پایه گزارش‌های جدید به جز خود P9 اصلی سه ورژن دیگر شامل P9 Lite، مدل P9 max و یک مدل پیشرفته‌تر با نام نامشخص اما با پیشوند P9 نیز در دستور کار هواوی قرار دارند و همراه P9 معرفی خواهند شد. در این گزارش مدلی که هنوز نامی از آن منتشر نشده دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به P9 اصلی بوده و از رم و حافظه داخلی بالاتری نیز برخوردار است. در بخش پشتی این مدل نیز از دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده و البته در بسیاری از گزارش‌های قبلی در مورد P9 نیز به لنز دوگانه دوربین در بخش پشتی اشاره شده است.

اطلاعات در مورد هواوی p9

P9max که در یک بنچ‌مارک AnTuTu نیز ظاهر شده است ظاهرا دارای صفحه‌نمایش 6.2 اینچی و دوربین‌های 20 و 5 مگاپیکسلی است که در این میان دوربین اصلی از OIS بهره برده و با وضوح 2160p‌ فیلم‌برداری می‌کند. طبق اطلاعات حاضر در این گزارش،‌هواوی هیچیک از این مدل‌ها را در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نکرده و قرار است چندین هفته پس از این رویداد و ظاهرا در ماه مارچ 2016 هر چهار مدل را معرفی کند. طیق این گزارش هواوی ظاهرا در گوشی‌های سال جاری خود (از جمله 4 مدل سری P9) نیز از وضوح QHD استفاده نمی‌کند چرا که این شرکت همچنان معنقد است که ارتقا وضوح از فول اچ‌دی به QHD در مقابل مصرف بیش از اندازه باتری ارتقا سودمندی نخواهد بود.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:49

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, دی ۲۹ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت دل امروز از آپدیت جدیدی در خانواده تبلت‌های ویندوزی Venue 8 خبر داد. مدل جدید ارائه شده از سوی دل به طور کامل Dell Venue 8 Pro 5000 Series نام دارد و از لحاظ قیمتی نسبت به برخی دیگر از هم‌رده‌های پیشین خود تقریبا دو برابر قیمت دارد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات رخ داده در این تبلت نسبت به مدل‌های پیشین ارتقا وضوح صفحه‌نمایش به فول اچ‌دی است.

صفحه‌نمایش 8 اینچی این تبلت دارای وضوح فول اچ‌دی یا 1200×1920 با نسبت تصویر 16:10 است که البته این وضوح ظاهرا به دلخواه کاربران با کاهش قیمت قابل تغییر بوده و وض- 800×1280 نیز در این مورد در دسترس قرار دارد. در بخش پردازشی این تبلت از پروسسور Intel Atom x5-Z8500 استفاده شده و ممکن است در آینده مدل Z8300 نیز برای آن ارائه شود. حافظه رم دستگاه 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است و در حال حاضر آپشن دیگری در این زمینه ارائه نشده است.

تبلت جدید venue 8 pro دل

در این تبلت از دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه استفاده شده و وای‌فای ac و پورت USB 3.0 با رابط USB Type-C اصلی‌ترین گزینه‌های ارتباطی بی‌سیم و با سیم آن را تشکیل می‌دهند. قلم همراه دستگاه و سیم‌کارت از دیگر مواردی هستند که به صورت آپشنال همراه این تبلت ارائه می‌شوند.

تبلت جدید venue 8 pro دل

Dell Venue 8 Pro 5000 با سیستم‌عامل ویندوز 10 نسخه Pro‌ ارائه می‌شود اما در صورت انتخاب نسخه Home، از قیمت دستگاه 50 دلار کاسته می‌شود. قیمت کلی دستگاه در نسخه پایه 449 دلار است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:49

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, دی ۲۸ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

بخش اسمارت‌فون‌های HTC‌ با شرایط مناسبی روبرو نیست و این شرایط نه‌تنها برای کاربران بلکه برای سهام‌داران این شرکت نیز کاملا مشخص است. یکی از بیزینس‌های جدید HTC که امیدهای زیادی به آن بسته شده بیزینس واقعیت مجازی این شرکت و به طور مشخص هدست Vive است که پس از مدت‌ها قرار است رسما به بازار ارائه شود. امروز مشخص شد که HTC‌ قصد دارد این واحد را کاملا مجزا اداره کند.

این خبر که البته هنوز رسما از سوی HTC‌ منتشر نشده به این معناست که تولیدات این واحد به یک شرکت تازه‌ تاسیس که البته همچنان در تملک HTC قرار خواهد داشت منتقل شده و بدین‌ترتیب بخش واقعیت مجازی در سود و زیان بخش موبایل شریک نخواهد بود. اعلام این خبر حتی به همین صورت غیر رسمی نیز منجر به بالا رفتن سهام HTC به میزان 5 درصد شد و امیدهای فراوانی را در دل دوست‌داران و به خصوص سهام‌داران این برند زنده کرد.

جدا شدن بیزینس vr اچ تی سی از موبایل

هدست HTC Vive که سال گذشته در MWC 2015 همراه با پرچمدار One M9 رونمایی شد بالاخره قرار است در آوریل امسال یعنی بیش از 1 سال بعد با قیمتی حوالی 1500 دلار به بازار عرضه شود. این هدست در همکاری با شرکت معظم Valve توسعه داده شده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 9:54

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, دی ۲۸ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

اسمارت‌فون رده میانی لومیا 650 که در یکی دو ماه گذشته صحبت‌های فراوانی در رابطه با آن در شایعات مختلف به گوش رسیده است در کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. Microsoft Lumia 650 طبق جدیدترین گزارش منتشر شده در روز اول فوریه به صورت رسمی با سیستم‌عامل ویندوز 10 معرفی شده و اندکی بعد به بازار ارائه خواهد شد.

معرفی و رونمایی از این گوشی البته در یک event جداگانه صورت نمی‌پذیرد و مایکروسافت در این مورد ترجیح داده تا بدون سر و صدای خاصی این مدل را در یک پست در بلاگ خود معرفی کند. طبق اطلاعات تایید نشده لومیا 650 یک اسمارت‌فون 5 اینچی با وضوح پنل 720p است و دوربین اصلی و دوم آن نیز به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل وضوح دارند. حافظه داخلی قابل ارتقا دستگاه 8 گیگابایت بوده و 1 گیگابایت رم دارد. پردازش در این مدل با چیپ‌ست Snapdragon 210‌ با چهار هسته 1.1 گیگاهرتزی 32 بیتی ARM A7 انجام شده و سیستم‌عامل دستگاه نیز طبق انتظار نسخه دهم ویندوز موبایل است.

زمان رونمایی از مایکروسافت لومیا 650

در این گزارش جدید نه‌تنها به زمان رونمایی از لومیا 650 اشاره شده بلکه از تصمیم مایکروسافت برای کنسل کردن دو مدل دیگر لومیا 750 و لومیا 850 پرده برداشته شده است. بدین‌ترتیب در صورت تحقق این اخبار مایکروسافت در MWC امسال حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت. یک نکته جالب‌تر اینکه طبق این گزارش لومیا 650 اولین و آخرین گوشی لومیای مایکروسافت برای سال 2016 خواهد بود و پس از آن ظاهرا سری جدید Surface Phone ها در راه خواهند بود.

زمان رونمایی از مایکروسافت لومیا 650

در مورد قیمت این گوشی به قیمت 222 دلاری اشاره شده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 16:55

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, دی ۲۷ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

ایرانسل از راه‌اندازی 182 مرکز خدمات مشترکان جدید این اپراتور در سراسر کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با هدف بهبود خدمت‌رسانی به مشترکان شبکه تلفن همراه و باندپهن ایرانسل، 182 مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در استان‌های مختلف کشور اففتاح شده است که در این مراکز خدمات مختلف مرتبط با سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت پر سرعت و دیگر خدمات ارائه می‌شود.

Sponsored

182 مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در استان‌های تهران، قزوین، مرکزی، قم، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مازندران و گلستان افتتاح شد تا تعداد مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در سراسر ایران به 224 مرکز افزایش یابد.

در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌ها و مودم‌های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفن همراه، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

نشانی دقیق و ساعت کار هر یک از مراکز خدمات ایرانسل در وبسایت این اپراتور به نشانی http://irancell.ir/servicecenters موجود است.

از سوی دیگر، مشترکان ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی به نشانی http://ecare.irancell.ir و بدون نیاز به تماس با مراکز خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

علاوه بر این؛ تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، مشاهده و یا تغییر طرح تعرفه، فعال‌سازی و مشاهده باقیمانده بسته‌های افزایشی و کنترل موجودی حساب از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی http://irancell.ir/myirancell برنامه کاربردی «ایرانسل من» را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا به صورت رایگان دریافت کنند.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 1:09

ارسال شده در تاریخ: جمعه, دی ۲۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پنجمین همایش سالانه «بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت» با حمایت ایرانسل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همایش با شعار «گسترش ارتباطات بین‌المللی: فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار شد و ایرانسل با ارائه جدیدترین خدمات و محصولات خود در زمینه راهکارهای سازمانی و خدمات دستگاه به دستگاه در آن حضور داشت.

Sponsored

در افتتاحیه این همایش، که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، وزیر ارتباطات طی سخنانی بر ضرورت ادامه روند گذر از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیک و توسعه بانکداری همراه تاکید کرد.

همچنین در این همایش، محمد فرجود مدیرکل کسب‌وکار سازمانی ایرانسل طی سخنانی به موضوع همکاری اپراتورها و بانک‌ها پرداخت.

وی گفت: ارائه خدمات بانکی به صورت «همه کس، همه جا و همه وقت» موجب شده که بانکداری الکترونیک به عنوان بخش مهمی از زندگی مردم محسوب و موجب رونق بخش کسب وکار شود.

فرجود با اشاره به افزایش تعداد تلفن‌های همراه به 6 میلیارد و افزایش تلفن‌های هوشمند به دو میلیارد گوشی، بر نقش پررنگ اپراتورهای تلفن همراه در حوزه بانکداری الکترونیک تاکید کرد.

مدیرکل کسب‌وکار سازمانی ایرانسل با اشاره به برنامه‌های جدی ایرانسل جهت ایجاد بستر برای خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک، برخی سرویس‌های ایرانسل در این حوزه از جمله NFC، خدمات دستگاه به دستگاه (M2M)، بستر امن  همراه (APN)، کیف پول همراه (M-Wallet)، خدمات کد کوتاه دستوری USSD، خدمات بیمه همراه، رمز یکبار مصرف (OTP) و امضای دیجیتال همراه را معرفی کرد و افزود: اکنون بیش از 200هزار سیم‌کارت در حوزه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک فعال است.

فرجود با بیان این که بسیاری از خدمات بانکداری و تجارت الکترونیک بر بستر تلفن همراه  انجام خواهد شد، با اشاره به این که سیم‌کارت به‌عنوان یک بستر امن و قابل کنترل، می‌تواند تضمین کننده امنیت سرویس‌های مختلف بانکی باشد، بر لزوم همکاری‌های گسترده تر و نزدیک اپراتورهای تلفن همراه و بازیگران حوزه بانکداری الکترونیک به ویژه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و از آمادگی این اپراتور برای سرمایه‌گذاری در این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش، همچنین در حاشیه این همایش کارگاه تخصصی با موضوع «اینترنت اشیا و خدمات دستگاه به دستگاه» توسط ایرانسل برای علاقمندان برگزار شد.

پنجمین همایش سالانه «بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت» روزهای 21 و 22 دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 182 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 6:31

ارسال شده در تاریخ: جمعه, دی ۲۵ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات صورت گرفته در اسمارت‌فون‌های پرچمدار جدید سونی در رده Z5 به حضور سنسور اثر انگشت روی دکمه تغییر یافته پاور این گوشی‌ها است. این تغییر که در هر سه مدل XPERIA Z5، XPERIA Z5 Comapct و XPERIA Z5 Premium دیده می‌شود ظاهرا حداقل در مورد دو مدل کوچک‌تر یعنی Z5 و Z5 Comapct ظاهرا در آمریکا ارائه نمی‌شود.

اولین حضور سری Z5 سونی در آمریکا با دو مدل XPERIA Z5‌ و XPERIA Z5 Compact صورت می‌پذیرد این دو مدل طبق اطلاعات منتشر شده حاوی تمامی مشخصات نسخه بین‌المللی دستگاه همچون صفحه‌نمایش‌های با سایز 4.6 و 5.2 اینچی، چیپ‌ست‌های Snpadragon 810،  بدنه تغییر ظاهر یافته و دوربین‌های جدید هستند اما یک نکته ممکن است بسیاری از خریداران این دو گوشی را در تهیه این دو مدل مردد سازد.

ارائه سونی اکسپریا z5 و z5 Compact بدون سنسور اثر انگشت در آمریکا

به گفته سونی این دو گوشی بدون سنسور اثر انگشت خود به بازار آمریکا عرضه می‌شوند که به احتمال فراوان تاثیر مشخصی در موقعیت شکننده فعلی سونی در این بازار خواهد گذاشت. هنوز دلیل این تصمیم کاملا مشخص نیست و معلوم نشده است که آیا نبود سنسور اثر انگشت تصمیمی داخلی از سونی بوده و یا اینکه از بیرون و مشخصا به دلیل قوانین آمریکا این تصمیم به آن تحمیل شده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 213 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 6:31

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, دی ۲۳ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از ارائه گوشی‌های متعدد با سیستم‌عامل ویندوزفون 7، HTC مدتی طولانی از این پلتفرم کناره‌گیری کرد و تنها چند مدل معدود از جمله HTC 8S و HTC 8X را با نسخه هشتم ویندوزفون به بازار عرضه کرد. گوشی پیشرفته‌تر این دسته یعنی 8X زمانی از جمله پر فروش‌های این رده محسوب می‌شد امروز اما مشخص شد که HTC قصد ندارد آپدیت ویندوز 10 را برای 8X ارائه کند.

مدل 8X در سال 2012 به بازار ارائه شد و اینک بیش از 3 سال از عمر آن می‌گذرد و با اینکه آپدیت نشدن یک گوشی 3 ساله امری تقریبا طبیعی به حساب می‌‌آید اما به دلیل آنکه برخی از گوشی‌های حتی ضعیف‌تر مایکروسافت نیز ظاهرا به نسخه دهم ویندوز موبایل آپدیت می‌شوند این انتظار در دارندگان این مدل ایجاد شد که ویندوز دهم برای این گوشی نیز در دسترس قرار بگیرد. خبر جدید در این رابطه توسط بخش بریتانیایی HTC‌ منتشر شده و در طی آن ظاهرا دارندگان این اسمارت‌فون نباید انتظار مشاهده آپدیت رسمی برای ویندوز 10 را داشته باشند. نسخه 8.1 ویندوزفون آخرین آپدیت ارائه شده برای این گوشی بود و دارندگان این مدل باید به این نسخه عادت کنند.

اچ تی سی 8x به ویندوز 10 آپدیت نمی‌شود

هنوز از سوی HTC‌ مشخص نشده که ویندوزفون جدیدتر این برند یعنی HTC One (M8)Windows به نسخه دهم آپدیت می‌شود یا خیر. البته با توجه به جدیدتر بودن این مدل احتمال بسیاری برای این عمل وجود خواهد داشت.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 24 دی 1394 ساعت: 6:49

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, دی ۲۳ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت لنوو امروز از گوشی تازه‌ای در لیست اسمارت‌فون‌های اندرویدی ارزان‌قیمت خود رونمایی کرد. این گوشی جدید که Lemon 3 نام دارد برای رقابت با بزرگان رده ارزان‌قیمت و دیگر چینی‌های پرافتخار این رده همچون هواوی و شائومی به بازار ارائه شده و با قیمتی در حوالی 105 دلار هر نگاهی را به خود جلب خواهد ساخت. صفحه‌نمایش این مدل 5 اینچی فول اچ‌دی است.

گذشته از صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p، دیگر نکته جذاب در مورد این مدل حضور چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 616 حاوی 8 هسته پردازشی ARM A53‌ است که به همین‌ترتیب در گوشی گران‌قیمت HTC One A9 نیز حضور دارد. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دیگر مشخصات مهم این گوشی را تشکیل می‌دهند.

معرفی لنوو lemon 3

در بخش تصویربرداری این گوشی، دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی حضور دارند و باتری آن نیز 2750 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این گوشی دو سیم‌کارته از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و دو اسپیکر استریو در آن به چشم می‌خورند.

معرفی لنوو lemon 3

لنوو این گوشی که روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسد را با قیمت 699 رنمینبی معادل 105 دلار به بازار چین ارائه کرده که با این قیمت رقیبی برای شائومی Redmi 3 که با همین حدود قیمت اما با صفحه‌نمایش HD وارد بازار شده بود قلمداد می‌شود.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 24 دی 1394 ساعت: 6:49

رونمایی از پندار+، اولین اپلیکیشن جامع واقعیت افزوده

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, دی ۲۳ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

نشست خبری شرکت واقعیت افزوده پندار در 22 دی ماه در هتل اسپیناس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. شرکت واقعیت افزوده پندار در سال 91 با معرفی اپلیکیشن واقعیت افزوده رانا به سفارش گروه صنعتی ایران خودرو فناوری واقعیت افزوده را برای اولین بار به ایران معرفی کرد. در این نشست خبری از اپلیکیشن جدید این شرکت با نام پندار+ رونمایی شد.

سید مجتبی طباطبایی، مدیر عامل شرکت واقعیت افزوده پندارضمن معرفی اپلیکیشن پندار+ پرداخت، گفت:” هدف از ارائه این برنامه این است تا به عنوان مرکز جامعی برای تجارب واقعیت افزوده ایران عمل کند چون پیش از این اپلیکیشن تجارب واقعیت افزوده در بیشتر اوقات به سختی صورت می‌گرفت. هزینه واقعیت افزوده چه در ایران و چه در خارج از کشور گران تمام می‌شود اما حداقل با پندار+ هم برای تولیدکننده و هم برای استفاده کننده برای دانلود و نصب برنامه هزینه‌ها کاهش می‌یابد.” وی ضمن اشاره به اینکه واقعیت افزوده می‌تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد گفت به عنوان مثال پیش بینی می‌شود تا در سال 2020 میلادی بیش از 120 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

رونمایی از اپلیکیشن واقعیت افزوده پندار پلاس

از ویژگی‌های مهم پندار+ این است که افراد حقیقی یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند با مبلغی بسیار کمتر و بدون نیاز به فرد سومی تجربه‌های واقعیت افزوده تولید کنند. این سامانه با سیستم مدیریت محتوای خود می‌تواند به هر فردی که در این سیستم ثبت‌نام کرده، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی سرویس واقعیت افزوده ارائه دهد. کاربران نیز لازم نیست اپلیکیشن‌های مختلف را برای واقعیت افزوده‌های متعدد دانلود نمایند بلکه می‌توانند تنها با نصب پندار+ به همه تجربیات واقعیت افزوده دسترسی پیدا کنند.

رونمایی از اپلیکیشن واقعیت افزوده پندار پلاس

ویژگی های پندار+  به 4 بخش تقسیم می‌شود:

چشم پندار: که در آن کاربر می‌تواند تا انواع محتوای واقعیت افزوده را تجربه نماید. تنها کافیست دوربین اپلیکیشن را بر روی تصاویر دارای نماد پندار پلاس (تصویر زیر) گرفته و دکمه اسکن را فشار دهد تا بتواند وارد دنیای واقعیت افزوده شود.

رونمایی از اپلیکیشن واقعیت افزوده پندار پلاس

شهر پندار: با استفاده از ویژگی شهر پندار می‌توانید اماکن را مثل تابلوهای شهری در نقطه و جهت خود، روی محیط واقعی ببینید و به این ترتیب نیازی به تطبیق نقشه با محیط واقعی وجود نخواهد داشت و کاربر درک بسیار بهتری از محیط پیرامون خود خواهد داشت.

مطلب +: سامانه مطلب+ اولین سیستم جامع واقعیت افزوده مطبوعات ایران است که کاربران با در اختیار داشتن آن می‌توانند به محتوای واقعیت افزوده بیش از صد عنوان از نشریات برتر کشور دسترسی داشته باشند.
رونمایی از اپلیکیشن واقعیت افزوده پندار پلاس

استیکرهای واقعیت افزوده : یکی از بخش‌های سرگرمی پندار+ بخش استیکرهای واقعیت افزوده است. بدین ترتیب که کاربران می‌توانند با شخصیت‌های مشهور مثل بیل گیتس، استیو جابز، بتمن و … عکس گرفته و در صفحات اجتماعی خود با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

با استفاده از پندار+ تقریبا هر جسمی در دنیای واقعی می‌تواند محتوای واقعیت افزوده به خود بگیرد. به این ترتیب هر کسب و کار کوچک یا بزرگی می‌تواند به محصولات خود از کارت ویزیت، کاتالوگ و بروشور،  بیلبورد، بسته بندی محصولات و … محتوای واقعیت افزوده اضافه کند. در اینفوگرافی زیر به برخی از موارد استفاده پندار+ اشاره شده است.

رونمایی از اپلیکیشن واقعیت افزوده پندار پلاس

برای دانلود اپلیکیشن و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت‌های pendartechs.com و pendar.plus مراجعه نمایید.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 22:14

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, دی ۲۲ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شایعات در مورد گوشی آیفون 4 اینچی اپل اینک مدت‌هاست که در فضای مجازی جریان دارد. این گوشی که در ابتدا چندان جدی گرفته نمی‌شود این روزها بسیار بیش از گذشته نقل مجالس است و هر روز خبرهای تازه‌ای در مورد آن به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین خبرها در مورد این مدل،‌ این آیفون که تا همین اواخر با نام iPhone 6c نامیده حالا ظاهرا قرار است از این پس 5e نامیده شود.

اظهارنظر جدید در این رابطه از سوی یک منبع چینی صورت گرفته که در آن ضمن اشاره به نام iPhone 5e به دلیل این نام‌گذاری نیز اشاره شده است. این منبع اینگونه استنباط کرده است که e مقابل نام دستگاه به معنای enhanced یعنی بهبود یافته است که در کنار آیفون 5 کاملا معنا پیدا می‌کند چرا که همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود آیفون 4 اینچی بعدی ظاهرا از همان طراحی و شکل ظاهری آیفون‌های 5 و 5S بهره می‌برد و حضور e‌در کنار این نام معنای ویژه‌ای خواهد داشت. از جمله این بهبودها باید به افزوده شدن Apple Pay و VoLTE در این مدل اشاره کرد.

احتمالی نامگذاری آیفون 4 اینچی به نام iPhone 5e

طبق آخرین اطلاعاتی که طبیعتا هنوز تایید یا رد نشده‌اند آیفون 4 اینچی بعدی علاوه بر صفحه‌نمایش کوچک خود ظاهرا دارای چیپ‌ست پردازشی Apple A8 بوده، 1 گیگابایت رم دارد و دوربین اصلی آن نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی است. طبق اطلاعات این منبع قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی حوالی 500 دلار خواهد بود

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 2:54

مایکروسافت 18 میلیون Xbox One تا به حال فروخته است

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, دی ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

جدال مایکروسافت و سونی در میزان فروش و محبوبیت کنسو‌ل‌های بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن از سال‌های دور در جریان بوده و هست. در این میان آمار این شرکت‌ها معمولا تقریبی از این میزان فروش را به دست می‌دهد. در یکی از جدیدترین خبرهایی که البته از سوی مایکروسافت تایید نشده به فروش 18 میلیون کنسول ایکس‌باکس وان تا به امروز اشاره شده است.

این خبر امروز توسط یکی از نویسندگان سایت ZDNet در خلال یکی از پادکست‌های این درگاه در مورد ویندوز منتشر شد. در این پادکست به آمار 200 میلیونی دیوایس‌های فعال ویندوز 10 اشاره شده است که چندی پیش آمار آن توسط مایکروسافت در دسترس قرار گرفت. توجه به کلمه فعال در این جمله حائز اهمیت است چرا که این آمار تنها به دیوایس‌هایی اشاره دارد که در طی 28 روز گذشته فعال بوده‌اند و مطمئنا این رقم در صورت محاسبه تمامی دیوایس‌ها بیشتر نیز خواهد بود.

فروش 18 میلیون کنسول ایکس باکس وان تا به امروز

در مورد آمار 18 میلیونی کنسول‌های Xbox One نیز همین قضیه برقرار است و در طی آن تنها دیوایس‌های اکتیو شمارش شده‌اند. نگاهی به آمار رقیب اصلی مایکروسافت یعنی سونی در این میان نیز خالی از لطف نیست جایی‌که این شرکت ژاپنی به تازگی اعلام کرده است که تعداد کنسول‌های به فروش رسیده PS4 این شرکت تا به امروز به 36 میلیون عدد یعنی دو برابر آمار کنسول Xbox One رسیده که از این میزان تنها 5.7 میلیون عدد آن در همین فصل جاری تعطیلات به فروش رسیده است.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 23:16

این گوشی تمام فلزی اسمارت‌فون جدید نوکیاست؟

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, دی ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

زمانی که در آوریل 2014 مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد بسیاری این معامله را به معنای پایان عمر این فنلاندی خوش‌نام دنیای موبایل قلمداد کردند در آن معامله اما نوکیا از تولید اسمارت‌فون تا پایان سال 2015 منع شده بود و اینک با سپری شدن این زمان ظاهرا این غول موبایل در حال بازگشت به این بازار است و تصاویری از یک گوشی فلزی این موضوع را تایید می‌کند.

تصویر منتشر شده توسط شبکه اجتماعی چینی Weibo گوشی ناشناخته‌ای را با لوگوی نوکیا در پشت آن به تصویر می‌کشد که با دو خط آنتن در بالا و پایین دستگاه، کاملا فلزی می‌نماید. از روی این تصویر به هیچ عنوان نمی‌توان در مورد مشخصات و حتی سایز صفحه‌نمایش گوشی اظهارنظر کرد اما با اندازه‌گیری‌های تقریبی می‌توان به سایز حداقل 5 اینچی این گوشی امیدوار بود.

تصویری از گوشی تایید نشده ای از نوکیا

پیش از این شایعات فراوانی در مورد بازگشت این شرکت به دنیای اسمارت‌فون در سال 2016 به میان آمده بود و جدی‌ترین خبر در این میان به CEO نوکیا، Rajeev Suri تعلق داشت که تلویحا این پیش‌بینی را تایید کرده بود. این البته اولین تلاش نوکیا برای بازگشت به بازار اسمارت‌فون و به طور مشخص کلاس هوشمندهای اندرویدی نیست و این شرکت تبلت Nokia N1 را نیز با طراحی داخلی و ساخته شدن توسط بک شرکت چینی، عرضه کرده بود. طبق گفته‌های تایید نشده نوکیا در سال 2016 سه اسمارت‌فون را برای عرضه در بازار آماده می‌کند که احتمالا یکی از آنها Nokia C1 نام دارد و ظاهرا با همین شرایط N1 یعنی طراحی داخلی و ساخته شدن توسط شرکت‌های دیگر (احتمالا فاکس‌‌کان) به بازار عرضه می‌شود و چه بسا تصویر فوق، نمایی از بخش پشتی همین مدل C1 باشد.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 23:16

ارسال شده در تاریخ: دوشنبه, دی ۲۱ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

امروزه حضور در دنیای تجارت الکترونیک یکی از مهم‌ترین مواردی است که مدیران کسب و کار‌ها در برنامه خود قرار می‌دهند ، در این مقاله در مورد الفبای تجارت الکترونیک صحبت خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید .

گزارش آگهی

طراحی سایت اولین قدم در تجارت الکترونیک

اولین قدم در تجارت الکترونیک طراحی سایت است، مدیران کسب و کار‌ها معمولا برای داشتن یک جایگاه مناسب در دنیای اینترنت همیشه به دنبال داشتن یک وب سایت استاندارد و جذاب در دنیای اینترنت هستند. اما چگونه می‌توان در دنیای اینترنت به موفقیت رسید .

برای داشتن یک وب سایت جذاب و استاندارد باید این نکته را در نظر داشته باشید که سایت شما تمامی استاندارد‌های طراحی سایت جهانی را داشته باشد. برای اینکه بدانید طراحی سایت شما با استاندارد‌های جهانی وب طراحی شده است می‌توانید آدرس اینترنتی سایت‌تان را در آدرس www.w3.org بررسی کنید این وب سایت به شما اعلام می‌کند که سایت شما چه مشکلاتی را داراست ، نکات ضعف سایت شما از نظر استاندارد‌های طراحی سایت چیست .

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم

چه ویژگی‌هایی باید در طراحی سایت اعمال شود؟

1- سایت طراحی شده باید سریع لود شود : استفاده از تصاویر با حجم کم و کیفیت بالا توسط فتوشاپ باعث می‌شود سرعت لود سایت شما بیشتر باشد.

2- طراحی سایت باید ریسپانسیو باشد : طراحی سایت ریسپانسیو در حقیقت داشتن نسخه موبایل وب سایت‌ها است . امروزه داشتن نسخه موبایل یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های سایت‌های طراحی شده در دنیای اینترنت است .

3- رعایت اصول سئو سایت : یکی دیگر از اصول بسیار ضروری که باید در سایت طراحی شده مورد توجه قرار گیرد ، اصول سئو سایت است ، سئو امروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای گسترش کسب و کار‌های در دنیای اینترنت به شمار می‌رود ، از این رو اغلب وب مسترها و صاحبان کسب و کار‌ها به دنبال داشتن رتبه در صفحات اول موتور‌های جستجو هستند ، حضور در صفحه اول گوگل امروزه یک اولویت بسیار ضروری برای رقابت با سایر رقبا در دنیای اینترنت است . پیش نیاز انجام سئو سایت داشتن تمامی استاندارد‌های مذکور در ابتدای مقاله است ، همچنین سایت طراحی شده باید با اصول سئو سازگار باشد تا بتوان روی تک تک کلمات کلیدی مورد نظرمان کار کنیم.

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم

با اجرای اصول و موضوعات مذکور تا حدودی وب برندینگ در دنیای اینترنت بصورت طبیعی برای مجموعه شما انجام خواهد گرفت اما برای وب برندینگ این تنها آغاز راه است ، وب برندینگ امروزه یکی از علوم بسیار پر طرفدار در آی تی می‌باشد در این مقاله سعی میکنیم تعدادی از این موضوعات را برای شما ارائه کنیم . همانطور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی امروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای وب برندینگ پس از طراحی سایت به شمار می‌رود ، حتی حضور در شبکه‌های اجتماعی امروزه در سئو سایت هم تاثیر فراوانی دارد ، پس از طراحی سایت باید شما به طراحی تصاویر ، ویدئو‌ها و محتوای‌های آموزشی تبلیغی بپردازید اما این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای تولید شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغ شما بپردازد . تا جایی که می‌توانید به تبلیغ غیر مستقیم بپردازید .

در این مقاله سعی شد مقدماتی نحوه داشتن یک طراحی سایت موفق رابرای شما عزیزان ارائه کنیم  ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی سایت در آدرس اینترنتی زیر بدست آورید : www.inten.asia

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 325 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 15:09

خرید آنلاین بسته‌های اینترنت ایرانسل امکان‌پذیر شد

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, دی ۲۰ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

امکان خرید آنلاین بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه برای شماره‌های اعتباری از طریق وب‌‌سایت ایرانسل فراهم شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به صفحه «بسته‌های اینترنت همراه» در وب‌سایت ایرانسل برای هر شماره اعتباری دلخواه، بسته‌های ترکیبی و اینترنت خریداری کنند.

Sponsored

متقاضیان خرید آنلاین بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند بسته مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره خط اعتباری دلخواه خود، با ورود به درگاه بانک، هزینه بسته را پرداخت کنند.

با این روش، کاربرانی که از مودم‌های 3G/4G ایرانسل استفاده می‌کنند در صورت به پایان رسیدن بسته‌های اینترنت خود، می‌توانند بسته اینترنت مورد نظرشان را از طریق وب‌سایت ایرانسل خریداری کنند.

خرید بسته‌های اینترنت و ترکیبی ایرانسل با مراجعه به نشانی http://irancell.ir/packages امکان‌پذیر است. این امکان به زودی برای مشترکان دائمی ایرانسل نیز فراهم خواهد شد.

علاوه بر این، با نصب نرم‌افزار رایگان «ایرانسل من» از وب‌سایت ایرانسل نیز مشترکان می‌توانند در کنار مدیریت حساب ایرانسلی خود، بسته‌های اینترنت همراه را نیز خریداری کنند.

پیش از این ایرانسل امکان شخصیسازی بسته‌های مکالمه، پیامک و دیتا را نیز فراهم کرده بود تا مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل تنها کاربران تلفن همراهی باشند که بتوانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 4444 ستاره 3 مربع»، بسته دلخواه شخصی برای خود بسازند و میزان مکالمه، پیامک و مصرف دیتا را خودشان انتخاب کنند.

همچنین مشترکانی که قصد دارند صرفاً از اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنند نیز همچنان می‌توانند از سیم‌کارت‌های ایرانسل خود با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 555 ستاره 5 مربع» نسبت به خرید بسته‌های اینترنت همراه اقدام کنند.

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو، سه و چهار قابل استفاده هستند.

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 0:44

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, دی ۲۰ام, ۱۳۹۴

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت تی پی لینک که تا به امروز در میان کاربران با محصولات مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری شناخته می‌شد روز گذشته به صورت رسمی حضور خود در عرصه تولید اسمارت‌فون‌های اندرویدی را اعلام کرد. سه محصول جدید این شرکت که همگی با پیشوند Neffos شناخته می‌شوند C5L، C5 و C5 Max نام دارند که همگی با نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شوند.

پیشرفته‌ترین عضو این سه‌گانه همانطور که از نام‌گذاری آنها می‌توان تا حدودی حدس زد Neffos C5 Max نام دارد که یک اسمارت‌فون 5.5 اینچی دارای صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و چیپ ست پردازشی MediaTek MT6753 حاوی 8 هسته پردازشی ARM A53 با فرکانس 1.33 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم است. حافظه داخلی قابل ارتقا این مدل 16 گیگابایت بوده و دوربین اصلی آن نیز یک نمونه 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. دوربین دوم این گوشی 5 مگاپیکسل وضوح دارد.

معرفی گوشی های جدید سری neffos تی پی لینک

مدل میانی در این سه گانه Neffos C5 نام دارد که از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p با 1280×720 پیکسلی بهره می‌برد و چیپ‌ست پردازشی MediaTek MT6735 آن یک نمونه 4 هسته‌ای ARM A53 با فرکانس 1.33 گیگاهرتز است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه با امکان ارتقا (تا 32 گیگابایت) تغییری نسبت به مدل C5 Max ندارد. دوربین اصلی گوشی به 8 مگاپیکسل تنزل یافته اما دوربین دوم همچنان 5 مگاپیکسل وضوح دارد. ظرفیت باتری این گوشی 2200mAh در نظر گرفته شده است.

معرفی گوشی های جدید سری neffos تی پی لینک

در نهایت آخرین و ساده‌ترین عضو این خانواده Neffos C5L نام دارد که سایز صفحه‌نمایش در آن به 4.5 اینچ و وضوح تصویر به FWVGA یا 480×854 پیکسل کاهش یافته است. چیپ‌ست پردازشی دستگاه از نوع Qualcomm Snapdragon 210‌ با چهار هسته 32 بیتی 1.1 گیگاهرتزی ARM A7 در نظر گرفته شده و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 32 گیگابایت) در آن دیده می‌شود. Neffos C5L از دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری آن 2000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

معرفی گوشی های جدید سری neffos تی پی لینک

هر سه گوشی اشاره شده در رنگ‌های خاکستری روشن و سفید صدفی در فصل اول 2016 با قیمتی هنوز نامشخص به بازار ارائه می‌شوند.

مدل‌های Neffos C5 و Neffos C5L به بازار ایران نیز ارائه خواهند شد. در همین ارتباط امیرمسعود عادل منش، مدیربازاریابی تی پی لینک در ایران، در خصوص تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجراجویی جدید برای شرکت تی پی لینک است تا جزئیات جدیدی را به زندگی کاربران موبایل وارد کند. با توجه به توانایی تی پی لینک در عرصه شبکه بی سیم انتظار می رود این کمپانی جزء بازیگران اصلی بازار تلفن های همراه شود.

منبع

- - , .

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 0:44

کامپیوترهای همه کاره یا AIO‌ رده‌ای مابین PCها و لپ‌تاپ‌ها به حساب می‌آید که به خصوص برای محیط‌های ادارای و تجاری به دلیل اشغال فضای اندک نسبت به یک کامپیوتر دسک‌تاپ از محبوبیت بالایی برخوردارند. کامپیوتر همه‌کاره جدید لنوو IdeaCentre AIO 510S نام دارد و از یک صفحه‌نمایش 23 اینچی فول اچ‌دی و مشخصاتی پردازشی […] آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 242 تاريخ : شنبه 19 دی 1394 ساعت: 1:20

شرکت لنوو پس از خریداری بخش موبایل شرکت موتورولا به یکی از بزرگ‌ترین نقش‌افرینان دنیای اسمارت‌فون تبدیل شد و نام این شرکت در کنار بزرگان دنیای موبایل مطرح شد. لنوو قبل از خریداری موتورولا نیز گوشی‌های هوشمند خود را با برند این شرکت ارائه می‌کرد اما اینک تصمیم گرفته است که نام پر افتخار موتورولا […] آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 192 تاريخ : شنبه 19 دی 1394 ساعت: 1:20

شرکت لنوو را باید یکی از پرکارترین برندهای حاضر در نمایشگاه CES 2016 دانست. این شرکت علاوه بر فعالیت گسترده در رده PC و لپ‌تاپ در کلاس مانیتورهای کامپیوتر نیز فعال است و امسال یک مانیتور خمیده 27 اینچی مخصوص بازی را به علاقه‌«ندان این کلاس ارائه می‌کند. این مانیتور که Y27g نام دارد از […] آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 202 تاريخ : شنبه 19 دی 1394 ساعت: 1:20